Saturday, November 27, 2010

ini BUKAN BLOG saya! :D

heloooo.!
HAHA. im new here. :P
act saya sudah menceroboh EN CARLO punya blog.
terkejut tak? HAHA.
kesian tgok blog ni da bersarang. malas sangat EN CARLO tu nak edit. haishh.! :D
alasan beliau ; tadak idea nk tulis.haa?apakah? :S
tape tape saya maafkan anda yea :))


OK OK.
mula mula td dah edit sikit. tatau lah cumel ke tak. hope beliau suka la kan. HEHE.
maklum lah kan, saya tatau apa apa pun pasal blog! HAHA.
tapi gedik jugak nak edit blog beliau. *gedik ke?* :P
di sebabkan beliau sangat sangat baik hati, so terjadilah kisah ini.
FUHH, susah jugak nk update blog patot la beliau malas. HUHU.

mulai hari ini anda anda semua, peminat setia EN CARLO jgn lah rindu2an lagi kepada beliau sb blog ni akan selalu d update. :)

OK lah, setakat ini sja ye.i will update more more and more later! bye~! :P

siapakah SAYA..? :P


3 comments:

  1. andalah awek dia! hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe...menurut firasat aku yg bertaraf 10 bintang kan, SAYA tu adalah awek carlo dowh a.k.a ana mardhiah johari a.k.a mini...hehe =D

    ReplyDelete